Ето, че дойде време на първата похвална статия в КакСе!
Чувал от много хора, че от Булсатком са некоректни и има доста недоволни, най-вече от обслужването на служителите им. Преди около година обаче, жестът, който направи един техен служител към мой съсед, не се среща често в България и е достоен за уважение.
Крайно разочарован от предишния доставчик (няма да споменавам имена), съседа реши да се включи към Булсатком. Няколко часа, след като му пуснаха услугата и ХОП изненада - НЯМА ТЕЛВИЗИЯ.
Няма да се нервирам казва съседа, звъни и се оплака в Булсатком, като отсреща му отговорят, че ще изпратят екип на следващия ден. Така и стана, хората дошли, видели, че не били свързали нещо както трябва и то се е разкачило.
Цифровата телевизия вече си вървяла както трябва, а на тръгване едно от момчетата казало думите, които всеки човек иска да чуе, но за съжаление в България това не става, а именно:
"Понеже грешката е в нас, като компенсация ще ползвате услугите ни 3 месеца безплатно."
Можете да си перставите физиономията на съседа, когато чул тези думи, а малко по-късно, след като ми сподели случката, той от своя страна заяви:
"Тези ме спечелиха завинаги!"
Моят извод от цялата тази случка е, че в България има съвестни хора и явно шефовете им разрешават да правят отстъпки по своя преценка само и само да печелят клиенти. Истината е, че всички бъркаме понякога, но като го правим трябва да си носим последствията и да гледаме да оправим нещата по възможно най-добрия начин.
0 коментара:
Публикуване на коментар